Aναδιοργάνωση στο Υπουργείο Οικονομικών.

Επειτα από ικανό διάστημα μετά τις πρώτες σχετικές εξαγγελίες, το Υπουργείο Οικονομικών φαίνεται πως πράγματι οδεύει πως αναδιοργάνωση. Ανακοινώθηκαν κάποια πρώτα οργανωτικά μέτρα, μεταξύ των οποίων ξεχωρίζουν:

  • Η κατάργηση 213 ΔΟΥ σε όλη τη χώρα και η διατήρηση μόνο 75, οι περισσότερες των οποίων στην Αττική, ενώ οι άλλες συγχωνεύονται.
  • Συστήνεται νέα θέση Γενικού Γραμματέα Δημόσιας Περιουσίας στο Υπουργείο, μαζί με τους ανάλογους ειδικούς συνεργάτες.

Ωστόσο, παραμένουν πολλά αναπάντητα ερωτήματα. Γιατί καθυστέρησαν τόσο πολύ οι αλλαγές αυτές που έχουν ανακοινωθεί πολύ καιρό πριν (από το Φθινόπωρο 2010).

Γιατί χρειάζεται να συσταθεί θέση γενικού γραμματέα Δημόσιας Περιουσίας; Μέχρι τώρα οι υπεύθυνοι φορείς (Κτηματική Εταιρία Δημοσίου και Κτηματική Υπηρεσία Δημοσίου), τί ακριβώς έκαναν;

Γιατί ακόμα ΔΕΝ εφαρμόζεται στο Υπουργείο Οικονομικών ο ν. 3230/2004 περί στοχοθεσίας και μέτρησης της αποδοτικότητας; 

Συνδέστε μας με τα κοινωνικά δίκτυα: