Σε μελέτες σκορπίζονται τα κονδύλια του ΕΣΠΑ για τη Διοίκηση…

Σύμφωνα με αναλυτικό άρθρο του δημοσιογράφου Φάνη Καλατζή, στον Κόσμο του Επενδυτή, το Υπουργείο Παιδείας έχει δρομολογήσει την διάθεση 43 εκατομμυρίων ευρώ (από το ΕΣΠΑ) για την “ενίσχυση της ποιότητας της διαχέιρισης”, “την δημοσιότητα” και “την πληροφόρηση”. Ηδη, τα 4.2 εκατομμύρια διατέθηκαν μέσα από τρεις προκηρύξεις για μια σειρά έργων, που σύμφωνα με τον εκπρόσωπο της ΟΛΜΕ κ. Θέμι Κοτσιφάκη, “δεν έχουν καμία σχέση με την εκπαιδευτική διαδικασία…”.

Διαβάζοντας τις σχετικές προκηρύξεις, διαπιστώνει κανείς πως όντως τα ζητούμενα έργα δεν έχουν άμεση σχέση με την ουσία της εκπαίδευσης. Εχουν όμως σχέση με τη διοίκηση της εκπαίδευσης, που είναι γνωστό ότι στη χώρα μας ταλαιπωρείται εξίσου με την ουσία της… Προκειμένου να αναβαθμιστεί λοιπόν η διοίκηση της εκπαίδευσης το Υπουργείο Παιδείας προκήρυξε μελέτη με ομώνυμο θέμα αξίας 700.000 ευρώ ! Για την πρόσληψη συμβούλου αξιολόγησης 300.000 ευρώ, για σύμβουλο επικοινωνιακής στρατηγικής 270.000 ευρώ για τα πρώτα χρόνια και άλλα 180.000 για τα επόμενα και για τεχνικό σύμβουλο στην συγχώνευση του Οργανισμού Επιμόρφωσης των Εκπαιδευτικών (ΟΕΠΕΚ) με το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο και το Κέντρο Εκπαιδευτικής Ερευνας άλλες 90.000 ευρώ.     

Το ερώτημα βέβαια που τίθεται εύλογα είναι, ποιός θα είναι ο ακριβής ρόλος των στελεχών του Υπουργείου Παιδείας στη διαδικασία σύνταξης αυτών των μελετών και διενέργειας αυτών των έργων…  Ενώ επιπλέον παραμένει αναπάντητο το βασικότερο, δεν μπορούσαν τα ίδια τα στελέχη του Υπουργείου (στο οποίο σημειωτέον υπηρετούν και 30 απόφοιτοι της Εθνικής Σχολής Δημόσιας Διοίκησης, εκπαιδευμένοι για τέτοιου τύπου καθήκοντα), να κάνουν αυτές τις εργασίες με επιτυχία?

Συνδέστε μας με τα κοινωνικά δίκτυα: